Contact +31 (0)492 700 292

Klantenservice

Verdala Family Holidays

place Steenovenweg 5, Helmond

call + 31 (0) 492 700 292

email info@verdala.nl

KvK : 73962600

BTW : NL001701842B86

IBAN: NL70 INGB 0009 3299 66

BIC: INGBNL2A

Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende dagen en tijden:

maandag t/m vrijdag van 9.00 uur t/m 17.00 uur

Klachten

Uiteraard doen wij er alles aan om iedereen een prettige vakantie te laten beleven, wij proberen de klant zo goed mogelijk te informeren, selecteren onze accommodaties zorgvuldig en zorgen dat de informatie op onze website up-to-date blijft. Toch kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent en dit wil uiten in een klacht.

Wij maken onderscheid tussen klachten voorafgaand aan de vakantie en klachten tijdens de vakantie.

Klacht voorafgaand aan de vakantie

Hieronder vallen klachten over het reserveringsproces, de Website, de service en de informatie. U kunt het formulier hieronder gebruiken om een klacht in te dienen.

Klacht tijdens de vakantie

Mocht uw vakantie accommodatie toch niet aan de verwachtingen voldoen dan verzoeken wij u om uw onvrede te melden bij de eigenaar of medewerker van de receptie zodat deze in de gelegenheid wordt gesteld om het probleem ter plaatse op te lossen.

Mocht u samen met de eigenaar of medewerker van de camping of het resort geen oplossing kunnen vinden, dan kunt u contact opnemen met ons. Wij trachten de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Een klacht die ter plaatse niet tot tevredenheid is opgelost, moet schriftelijk binnen 2 weken na afloop van de reis worden ingediend. Verdala zal binnen 1 maand na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren. U kunt het formulier hieronder gebruiken om een klacht in te dienen.

Uitgelicht